Cosmeticabedrijf onthult nieuwe pompdispenser in Italië

mwv

MeadWestvaco Corp. zal op Cosmoprof 2010 in Bologna de Adagio™ onthullen. Dit is de nieuwste pompdispenser met het laagste profiel in de cosmeticabranche.

Adagio is de pomp met het laagste profiel die 0.500ml product kan dispenseren voor de prestigieuze en veel gevraagde markt voor cosmeticaproducten. Adagio maakt gebruik van MWV’s Pure Path™ technologie, waarmee het product niet in contact kan komen met metalen componenten van de pompmotor. Adagio is ideaal voor een groot assortiment van producten, waaronder huidcrèmes, zonnebrandmiddelen, lotions, haarcrèmes en producten voor de lichaamsverzorging.

“Adagio is uniek omdat het de enige pompdispenser op de markt is die zich evenaart met een pomp met hoge output en dit in de stijl van een lage profielpump,” verklaarde Eva Martin Fernandez, MWV’s marketing manager voor lichaamsverzorgingsproducten in Europa. “Naast het feit dat dit nieuwste product een aantrekkelijker uiterlijk heeft, biedt het ook de beste bescherming voor een gevoelige productformule.”

Adagio is beschikbaar in zowel atmosferische als luchtloze versies. Haar vernieuwende kenmerken en prestigieuze stijl zijn nog verder verbeterd door middel van een sluitsysteem en terugzuigeffect. Hierdoor wordt de opslag van resten bij de uitgangsopening vermeden als ongebruikt product in de fles na gebruik teruggezogen wordt. Adagio wordt vervaardigd in Milaan, Italië, en wordt in de hele wereld verkocht.

MWV heeft ook verbeteringen aangebracht aan haar Aria® en Aria Airless producten. Aria en Aria Airless zijn nu verkrijgbaar met een klepverzegeling. Deze bestaat uit een rubber uitgangsopening waardoor de op crème gebaseerde producten hier niet uitdrogen. Door het toevoegen van deze klepverzegeling werken de Aria en Aria Airless pompen nog doeltreffender en passen deze zich perfect aan voor de prestigieuze alom gewaardeerde huidproducten, zoals gezichtscrèmes, gezichtslotions, crèmes voor gezichtsbehandeling en verjongende crèmes. Aria Airless is nu ook verkrijgbaar in een grotere flesmaat van 75ml, naast de bestaande maten van 15ml, 30ml, 40ml en 50ml.

“De ontwikkeling van nieuwe producten zoals Adagio vult een leegte op de markt. Zo verbeteren wij ook ons populaire aanbod, zoals Aria en Aria Airless. MWV bevindt zich in een uitstekende positie om schoonheids- en gezichtsverzorgingsproducten te herkennen in de winkel en aan behoeften van klanten in de hele wereld tegemoet te komen,” voegde Martin Fernandez hieraan toe.

Bron: Netherlands Corporate News

Lees ook:Italië komt met puur bloedsinaasappelsap
Lees ook:Soapsite Papa’s Pasta
Lees ook:Balsamico: de Verschrikking en de Verhevene
Lees ook:Nieuwe winkel Geox in New York grootste wereldwijd
Lees ook:Zelfmoordpoging op verkeerde spoor

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.