Het boek dat Italië een ander imago geeft

bella e possibileBella é possibile

‘Onovertroffen nog Onderschat’: zo luid de titel van het boek dat Italië op weg naar een nieuw imago moet leiden. Dit keer niet voorgekauwd en uitgespuugd door de regering van Berlusconi maar vanuit een frisse hoek. Altagamma is het grootste consortium van luxe merken ter wereld. Zij geeft advies en behartigt de belangen van luxe merken zoals Alberta Ferretti, Brioni, Emilio Pucci, Fendi, Max Mara. Italië heeft meer luxe merken per hoofd van de bevolking dan welk land dan ook ter wereld.

Lees verder op Dolcevia voor een verdere beschrijving van het boek.

Lees ook:Jaap’s ‘La vita italiana’
Lees ook:Emilio Lavazza’s laatste kopje koffie
Lees ook:Dromen in Florence
Lees ook:Een warm hart voor Italiaanse auto’s
Lees ook:ADV: Florence; leef het Dolce Vita!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.